Våldtäkt av min dotter

Hej hoppas du kan hjälpa mig jag har drömd tre gånger i rad att min dotter blir våldtagen och vid olika tillfälle och platser sist frågade hon mig i drömmen om jag vill se blodet. Jag mår inte bra av det och varje gång säger jag att jag vet vem det är. Hjälp snälla

 

tolkning av drömmen

 

Drömmar handlar alltid om dig själv….så även om du ser din dotter i drömmen, så säger symboliken att du känslomässigt våldtar dig själv. Möjligen att något obehagligt hände dig när du var i den ålder som din dotter är i drömmen.

Nu vill en del av dig att du möter det obehagliga i syfte att läka och hela dig själv. Acceptera det som hänt och förlåta dig själv…..inget är ditt fel.
Ett sätt som fungerar för mig är att blunda, ta ett djupt andetag och fyll din kropp med Ljus (även om det tar emot) Låt de känslor som kommer komma upp till ytan, på så vis släpper de sitt grepp så småningom…Gör detta en kvart om dagen så börjar en naturlig läkningsprocess….Var heller inte rädd för att be om hjälp.
Vänligen Arja
PS: Jag lägger inte ut på bloggen.

svar

Tack så mycket. Om du vill lägga upp det på nätet skriv inte mitt riktiga namn tack. Nu mår jag bättre jag håller på att bli galen i en vecka. Jag vet inte hur jag ska tacka dig jag tror hela tiden att något hemskt ska hända min dotter.

 

drömtolkning

 

Nej, drömmen visar hur du behandlar dig själv….troligen mycket negativa tankar. Ett sätt att lära sig att inte fastna i negativitet är meditation…då lär du dig att bara iaktta…utan motstånd och utan begär. Vi är inte våra tankar, men vi har dem.

Med ditt godkännande lägger jag ut drömmen (utan namn)…..i förhoppning att det kan ge andra förståelse också.

Vänligen Arja

 

 

 

 

 

Kommentera

