Bebisar och flytt

Hej , jag heter Monica . Jag måste fråga dig , jag har haft återkommande drömmar om bebisar , att min dotter är gravid , att hunden får valpar mm och inatt drömde jag att vi skulle flytta , jag stressade runt och packade och rensade bland grejerna och var upprörd över att jag fick så lite hjälp av familjen till det , jag såg aldrig det nya hemmet bara dom som skulle överta våran lägenhet och att jag var så stressad att hinna klart . Bet du vad dessa drömmar kan. Vilja tala om för mig ?  Mvh Monica Saarainen
Skickat från min iPhone

 

tolkning av drömmen

 

Drömmarna visar på behov av förändring, dax att byta perspektiv ”flytta” om lite inombords, rensa och kasta ut gammalt och förlegat….familjen vill inte se och delta i din inre städning…..möjligen för att de inte är intresserade av förändring? De vill att allt ska vara som förut. Men du är redo….

 

Vänligen Arja

Kommentera

