Åka buss och köra buss!

åka buss och köra buss!

jag åker buss , en väninna kör(vet inte vem) jag provar att köra
men jag slirar o vinglar och ser inte var jag kör, jag blir rädd och väninnan får ta över körningen igen!

Tolkning av drömmen

 

Du behöver träna mer på att ta över styrningen….vad har väninnan som
du saknar? Även om du medvetet inte vet vem hon är representerar hon
en känslomässig (i första hand) aspekt hos dig som gör att du slirar
och blir rädd när du ska ta över kommandot. Vad finns i rädslan?

Buss är ett kollektivt färdmedel…handlar drömmen om t ex en situation på arbetsplatsen?
Vänligen Arja

 

svar

 

Hej tack snälla du för det stämmer mycket bra jag står inte upp för mig själv utan mesar med!

inte på nåt jobb, är pensionär, men i privatlivet.

 

 

 

Kommentera

