Tolka min dröm, snälla? :)

Jag hade en väldigt konstig dröm inatt. Jag är en kille på 18 år.

Jag och min tjejkompis var någonstans, kanske i vår skola, jag vet inte riktigt. Hon hade på sig ett urringat linne och ett par väldigt korta jeansshorts. Plötsligt började hon putta in mig i ett litet rum. Hon sa att om jag inte följde med skulle hon ljuga för sin pojkvän och säga att jag våldtagit henne. När vi kom in i rummet drog antingen hon eller jag ner mina byxor. Det är oklart vem som gjorde vad. Sen började hon suga av mig. Jag vet inte vad jag kände, men hon var duktig på det hon gjorde.

Vad betyder det här? Jag förstår ingenting? Jag har andra tjejkompisar som jag också haft sexdrömmar om. Jag undrar vad det ska betyda.

 

tolkning av drömmen

 

Hormoner av sexuell karaktär gör sig påminda….undertryckt lust och fantasier….allt i drömmen handlar om dig. Även tjejen är en spegling av dig själv, det är du som har skapat drömmen i ditt inre.

Så frågan är om du skuldbelägger (våldtagit, ljugit) dig själv för dina fantasier?
Vänligen Arja

 

 

Kommentera

