Dröm

Hej! Glömde; Jag frågade flickan vad hon hette & hon berättade att hon hette Gabriella, precis som jag.

Drömde natten till igår att jag ska gå över en trä-bro, befinner mig i en lummig härlig löv-skog, precis innan broövergången står en flicka med långt ljust hår på 8-9 år & är ledsen. Jag sätter mig på huk och frågar om jag ska hjälpa henne över bron & när hon tittar på mig ser jag att det är jag som 8-9 åring. Känner mig förundrad över det som händer.

Kan inte sluta tänka på drömmen.

 

tolkning av drömmen

 

Drömmen behöver ingen tolkning, den talar tydligt till Dig….Du möter en ledsen barnaspekt av Dig själv som ber den vuxna Gabriella om hjälp.

När Ni hjälps åt över bron visar det symboliskt på en känslomässig övergång där det inre barnet får stöd och kärlek av den vuxna och mogna….en integrering och läkning i hjärtat sker….Ta väl hand om den lilla flickan!

Vänligen Arja

Kommentera

