Min dröm – Mystiska mannen

Idag drömde jag om en kille som jag är väldigt intresserad/ kär i och tycker är så snygg … På drömmen ser jag hans äldre syster som precis har anländ från någon resa som hon varit på. Hon stiger av och där ser jag henne och ger henne en stor varm kram. Där efter ser jag hennes bror som jag är jätte intresserad av, han hälsar henne välkommen sen tittar han mot mig. Vi skakar hand och jag säger :
– hej, trevligt att träffas.
Samtidigt som jag ser på drömmen när vi skakar han noterar jag att han har ”blonda slingor ” på ögonbrynen. Vet inte varför jag la märket tills hans ögon bryn.
Efter vi skakat hand ser jag att båda vi två blir väldigt blyga där jag även hör ett fniss i bakgrunden. Det är hans äldre syster som fnissar och ger oss ett stort leende. Efter det ser jag att denna killen som jag skakade hand med hoppar in i en bil med en stark neon gul jacka med reflexer på. På hans backspegel i bilden ser jag hans spegelbild där han tänder en cigarett, röker ut några rökmoln och där ger han sig iväg ……

Vad kan detta betyda ?
Så nyfiken !!!!
Mvh Bella

 

tolkning av drömmen

 

Hmmm….kanske en liten varning till dig, från dig själv…..var rädd om din egen integritet, se upp med ”rökmoln” som döljer sanningen och reflektera över dina egna känslor.

Vänligen Arja

 

 

Kommentera

