Mitt ex vän

Hej

Jag separerade för snart två månader sen o det har varit turbulent för det har hänt en massa saker o som han har ignorerat. Jag har själv fått ta all den skit.
Men jag drömde om att jag var med en av hans vänner o satt i en soffa o jag halvlåg på hans  bröst medans han smekte mig. Mitt ex såg allt detta.
Där vaknade jag storgråtandes o fattar inget för det är en person som jag bara har träffat ett fåtal gånger vid olika tillställningar.

tolkning av drömmen

Drömmen visar bara att du längtar efter och behöver närhet och kärlek. Ingenting annat. Du kan ge dig själv det genom att acceptera dig själv såsom du är. Skuldkänslor är en plåga och ingen sanning….Vänl Arja

Svar på tolkningen:
Tack o jag har fått än mer svar vilket svek allt handlar om

Skickat från min iPhone

 

Kommentera

