Drömmen om ett försvunnet barn.

Hej! Hade en märklig dröm och vill hemskt gärna ha din hjälp. I drömmen är jag nyinflyttad i ett hus med dagis längst ner. En dag kommer en mamma fram och berättar att hennes son är försvunnen. Han har varit försvunnen länge och ingen vet någonting, sökarbetet har lagts ner. Efter en period i drömmen kommer hon fram igen, mer bestämt denna gången, ”Anna, jag vet att du är klärovarijant och jag behöver din hjälp, kan du se vad som hände min son” ”jag vet inte, svarar jag och förklarar att jag inte har ett helt fullt utvecklat sjätte sinne. Men helt plötsligt vet jag ändå att hennes son på något sätt omkommit på dagis och personalen inte velat erkänna att de gjort fel med något, han har förmodligen satt i halsen utan att kunna räddas, och så har de gömt kroppen. Vi har möte med dagis och jag förklarar vad jag sett och att jag och hans mamma kommer göra allt vi kan med eller utan deras godkännande för att hitta kroppen. Folk blir sura och jag får massa emot mig. Dagen efter lägger vi något medel i brunnarna utanför dagiset så allting spolas upp. Jag är säker i drömmen på att hennes som spolas upp förr eller senare. Det kommer jackor, andra saker som jag inte sett förr och sen min gamla sminkväska. Sen vaknar jag. Väldigt flummig dröm, har du någon aning om hur den kan tolkas? Kram från Anna

 

tolkning av drömmen

 

En tolkning, utan att gå in i detaljer är att du söker ditt inre förlorade barn, en aspekt hos dig som fått ”dö” en gång i tiden för att det har varit tvunget……Nu är tiden inne att titta djupt in i brunnen (dina inre djup) och finna honom igen.

Troligen en aspekt som handlar om kommunikation och handlingskraft som du en gång i tiden varit tvungen att kväva….sminka över….för att anpassa dig och få den kärlek som barnet längtade efter.
Vänligen Arja

 

 

Kommentera

