God kväll!

Jag har ingen aning om denna sidan fotfarande är aktiv men jag ger det ett försök iallafall. Jag har en väldigt jobbig återkommAnde dröm .  jag (blir knuffad/sparKad/trillar) från en avsatts , och faller , vanligtvis brukar man väl vakna innan man slår i marken!? Jag vaknar inte, jag slår i marken och reser mig upp med väldiga smärtor ( det känns som att jag bli jagad. när det inträffar vet jag att jag drömmer men kan inte vakna ) jag reser mig upp och springer därifrån med väldig värk , men vart jag än springer så kommer jag tillbaka till avsatsen och allt börjar om igen tills jag till slut lyckas vakna på morgonen ( vaknar och har ont överallt)

 

Tolkning av drömmen

 

Du måste lyssna mer på din kropp….den säger ifrån….för mycket kontroll, du behöver slappna av mer och bara Andas. Vara istället för att göra. Och möta det som jagar dig. Jägaren och den som jagar är du själv.

Det går inte att fly ifrån sina skuggor. En mer konstruktiv attityd är att stanna upp och möta.

Vad är det du behöver släppa taget om? Överansträngning? Självbild-förtroende? Social image som måste hållas upp till varje pris? Rädslor?

Lita mer på att du är bra som du är…..Lita mer på dina känslor och ditt omedvetna som vill bli hörd (se din egen stavning: återkomm-Ande)!

Bara du har svaret, detta är feedback……
Vänligen Arja

 

 

Kommentera

