Drömtydning

Hej jag har på sistonde haft väldigt konstiga och verklighetstrogna drömmar ikväll drömde jag att jag var gravid samtidigt som jag satt i ett kvinno fängelse där kunde jag se barnet utifrån då de tryckte sig mot magen och man kunde se konturerna utav ansiktet (det var en flicka om det har någon betydelse) senare i drömmen så drömmer jag att jag gifter mig och jag får massa ringar utav min pappa, det är otydligt om jag gifte mig med min pappa eller inte men jag tror att det var det som hände i drömmen. Jag fick även en massa smycken i silver och rosa.

 

tolkning av drömmen

 

Gravid med en flicka innebär att nya känslor och insikter är på väg att födas inom dig, en form av känslomässig transformation. Var rädd om dig i denna process, ge akt på dina egna begränsande tankar och känslor som fortfarande håller dig fängslade. Du har nu en möjlighet till att skapa någonting bra, ta vara på den.

Att gifta sig innebär generellt en förening av logik-känsla, att det sker med din pappa handlar om hur er relation ser och har sett ut. Kan han vara ett stöd för dig som du tidigare har förnekat?

Rosa symboliserar hjärtats färg – så förlåt dig själv.

Ps: Jag lägger ut drömmen på bloggen.

Vänligen Arja

 

 

Kommentera

