Min fiende tynade bort

Kom ihop mig med en tjej för några veckor sedan som var in på mitt jobb och var väldigt otrevlig och kallade mig för diverse svordomar samt hotade mig att hon skulle hoppa på mig om hon träffade mig ute på stan. Jobbar på en affär och detta var en kund. Har varit väldigt upprörd och orolig över att jag ska träffa denna tjej igen och för ett tag sedan så drömde jag detta…

Jag är på mitt jobb och hon kommer in med sitt elaka leende och börjar skrika åt mig och är väldigt arg. Jag blir själv väldigt arg och börjar läxa upp henne och sedan kommer tre väktare in som ska bära ut henne. Hon lägger sig ner på golvet i protest och skriker. När dom ska bära iväg henne så blir hon tyst och slutar göra motstånd. När jag tittar på henne så ser jag hur liten och tanig hon är. Hon ser jättesmal och klen ut, som att hon håller på att tyna bort/svälta ihjäl och jag börjar tycka synd om henne istället och vill nästan hjälpa henne. Sedan vaknar jag.

tolkning av drömmen

 

När du ser och möter din egen skugga (tjejen/du på golvet) tappar den sitt grepp om dig.  Motståndet släpper och empatin vaknar istället.

Vilket i längden innebär att formen även i den yttre världen kommer att förändras – därför att du har gjort en insikt som handlar om dig själv.

Pröva med att bemöta den här tjejen med mer empati  om hon kommer tillbaka – se att hon egentligen svälter och håller på att tyna bort inombords.

Gå inte till motattack och låt inte rädslan styra utan möt med värme. Håll fokus på din egen andning så kommer det att hålla dig centrerad.

Ett under kommer att ske!

 

Vänligen Arja

Kommentera

