En resa som gick snett

En resa som gick snett

Jag träffade en kille som jag nu slutade ta kontakten med för två veckor sedan pga att han inte var redo för något seriöst. Jag brukade drömma om att han var ”otrogen” i mina drömmar. Igår drömde jag detta:

Jag och han är på en hemmafest med en pool i vad jag tror var ett annat land. Det är stel stämning mellan oss men tänker inte mer på det. Vi är vid poolen men sedan går han därifrån. Jag tänker inte mer på det förrän jag märker att han ej kommer tillbaka.
Jag går in i huset där festen är igång och det är fullt med folk som dansar, försöker leta efter honom men jag hittar honom ej. Börjar bli orolig och frågar runt folk om dem kan ha sett honom. Då får jag till svar att dem såg honom sist med en brasiliansk tjej. Jag blir mer orolig och dessutom väldigt arg, börjar skrika hans namn och knuffa på folk samtidigt som jag letar efter honom. Men magkänslan säger att han är otrogen och jag kallar honom min pojkvän i drömmen. Hittar honom inte.
I nästa stund sitter vi på flyget hem och jag ber flygvärdinnan att fixa en annan plats åt mig då jag inte vill sitta bredvid honom.

Vad kan detta menas?

Mvh
Sofia

 

Tolkning av drömmen

Släpp greppet om killen…..ditt omedvetna säger att han är inget för dig. Fokusera mer på att du själv är värd att ha det bra.

Drömmen slutar med att du flyger hem (till ditt inre) samtidigt som du flyttar på dig, bort från honom. Du ber flygvärdinnan om hjälp med detta=din kvinnliga intuition.

Vänligen Arja

 

 

2 responses to “En resa som gick snett

  1. Jag drömde att jag och min pojkvän skulle få barn. När jag fick barnet var jag jätte glad och höll det i min famn, men jag tappade det och barnet försvann och kunde ej hittas. Jag blev helt förkrossad och grät tills jag vaknade av att kudden var blöt av mina tårar. Vad kan denna dröm betyda?

    • Barnet är du själv som behöver bli omfamnat och älskat….vilket det blir. Men sedan händer något. Du tappar bort dig själv…Använd fantasin och se om du kan hitta barnet…förlåt dig själv för att du tappade bort barnet. En känslomässig transformation kommer att ske när ni finner varandra igen. Andas djupt och låt alla känslor som kommer komma…tillåt dig att vara ledsen om det känns så.

      Vänligen Arja

Kommentera

