Dröm om min bonuspappas död

Jag drömde om min Xtra pappa inatt.
Jag va min Xtra pappa kan man säga jag såg o kände allt det han gjorde
O det handlade om den dagen han dog för 20 år sedan då jag va 9 år. Det konstiga va han dog inte av en bilolycka.
Började med att han bråkade med mamma
O stack iväg och det började precis så i verkligheten. Han stack på fest med kompisar och han va på fel plats vid fel tillfälle
Han fick se något som han inte skulle se när han va med sina kompisar o han blev hindrad från att gå någonstans.
En av dem hade ett vapen riktigt mot honom
O jag såg o kände allt
Precis som jag va min xtra pappa.
Vaknade efter dem avlossade pistolen o den träffat mig och han dog.
Mitt hjärtat dunkade som in i på mig o va kallsvettig
Flög upp ur sängen
Hade lite svårt o somna om sen
Vet inte varför jag drömde det och varför det va en annan dödsorsak men verkligt kändes det.
Skulle du kunna hjälpa mig? Vore väldigt tacksam isåfall.

Mvh Anna

 

tolkning av drömmen

 

Du har frigjort (skottet) mycket bunden känslomässig energi som har haft med din Xtra pappa att göra. Energin har fysiskt lagrats i din kropp (kropp och själ hör ihop) och nu är tiden inne för dig att släppa greppet om dessa minnen/trauman.

Var tacksam, du kommer att kunna använda den frigjorda energin på ett annat sätt nu….hur vet bara du. Låt allt landa i sin egen takt och var snäll mot dig själv. Ett dunkande hjärta är en symbol för uppvaknande kärlek. Andas djupt och ta emot livet….
Vänligen Arja

 

 

Kommentera

