Drömde inatt

Arja,

Drömde inatt. Om att jag tog med mig en kille hem till mina föräldrar som jag träffar nu. Det var inte bra, han kände sig obekväm. Jag kände mig obekväm och han fick se hela sanningen, ”verkligheten” utan att vi pratat om det innan..
Det slutar med att han åker före mig och blir arg på mig senare när jag ringer. Det känns dock som att hans argsinthet inte kom från det som skett tidigare under kvällen utan att jag inte ringt på 20 minuter. Tanken jag minns i drömmen är att när Adam ringde lät han precis som mitt ex John. Precis så när det var något han tänkte på och när han kände sig ledsen.

Förvirrad nu men det kommer bli bra💕 Kram

 

tolkning av drömmen

 

Din intuition visar dig hur det ser ut under ytan i din familje struktur…..inte så bekvämt att se sanningen, men dock nödvändigt. Nu har du en möjlighet att se situationen som den är och förändra om du vill. Det tycks som att din pojkvän inte flyr fakta utan är med dig.

Vänligen Arja

Kommentera

