Byter benet

Hej, min blivande flickvän drömde om att jag bröt benet och blev mycket ängslig. Vi har enbart kommuniserat via mail och skall träffas in om kort. Men idag skickade hon mig ett brev och frågade vad som hänt. då hennes dröm var så stark.
Jag har inga skador och det är min stora förhoppning om att vi skall träffas inom kort så fort vi tillåts resa efter avstängningen efter Corona.
OM du fåt tid och möjlighet skulle jag vara mycket intresserad av din tolkning, för även om jag vet att det enbart är min vän som förstår fullt ut ad hennes dröm betyder, så upplever  jag att dina tolkningar är mycket klockrena och trovärdiga. där av att jag vänder mig till just dig.
Önskar dig en dag av ljus och glädje
Pierre

Tolkning av drömmen

Troligen handlar det om din blivande flickväns oro över hur och om träffen blir av….generellt står ben för vår grund, våra värderingar och förankring i livet….hur trygga vi känner oss i livs situationen.

Så det är en bra dröm, nu kan oron släppa sitt grepp när den via drömmen kommer upp till ytan.

Lycka till! Arja

 

 

 

Lämna en kommentar